söndag 19 september 2010

Håhåhå, se på en fråga från ännu en anonym!

Sånt gör mig mycket glad ^^

Skulle bli helt salig om jag även såg någon form av benämning som typ, "tomten", "Lina" eller "din hemliga beundrare" istället för anonym. Men det är bara en småsak :P Jag jobbar just nu på förskola där jag blir klar på tisdag. Sen jobbar jag i hemtjänst september ut, där har jag då jobbat i ett år ca. Sen är mina förhoppningar att jag kommer ta det lite piano men jobba lite smått på konditori där jag varit anställd sedan urminnes tider men bara jobbat storhelger eller nån enstaka gång då det varit brist på personal. Där var hela mitt cv nästan, hihi, hoppas det var ett glädjande svar!

Denna dag var en stor dag. Valet. Grova vuxenpoäng för att jag röstade och så några fler vuxenpoäng för att jag skänkte en så pass generös summa som ca 7 kronor till välgörande ändamål (det var det som skramlat i min plånbok allt för länge, men ändå). Åkte ganska ögonblickligen till stallet därefter, min lilla kotte grön övningskörde, sån söt liten gullunge framför ratten ^^ Hästarna var som vanligt fina och lite lagom underhållande mongo, det gillar vi! Många tummar upp!

Har haft jävulsk huvudvärk hela dagen, men ska ringa ett samtal, njuta av en äppelpaj som jag omsorgsfullt bakat och skriva klart mitt host family letter, in english.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar