fredag 25 januari 2013

Hej godingar!

Jag vet att jag har varit mycket dålig på detta med att uppdatera men det beror på (som vanligt) brist på bilder. Det är helt enkelt för tråkigt om man inte har någon rolig eller fin bild att bjuda på och just nu säger blogger.com att jag inte har mer utrymme för bilder och jag orkar inte ta itu med det och lägger således ner bloggandet ett tag. Tänkte bara upplysa världen om att jag klarade mina båda kurser i matte och engelska och att flytten till nya lyan gått strålande!! Trivs som fisken i vattnet! Annars jobbar jag mest på förskolan nu och i denna stund har jag rast. Vill helst sova men nu är det bara tre minuter kvar och jag spillde te i knät. Tur att jag har svarta jeans, annars skulle varenda unge säga "Sara har kissat påå siiiig!!!". Mindre underhållande. Som ni säkert kan gissa blir det fest till helgen, vi ska inviga lyan och ge den ett värdigt namn att tagga på Facebook ;) ciaoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar