måndag 13 maj 2013

Inställt frukostmöte

Godmorgon alla små fiskar.

För att ni ska förstå vad jag menar när jag skriver om jobbet kommer här lite förhandsinformation: jag är butiksansvarig = maaasssoor med ansvar och maaaasssoooor med jobb. Tummen upp!

Anyway, idag skulle jag i alla fall ha gått på ett trevligt frukostmöte och ta del av massa information men det blev inställt. Och jag kunde inte vara mer tacksam! Under helgen hade jag glömt bort det där mötet och när jag kollade min kommande vecka i kalendern kom det över mig. Fruktansvärd påminnelse om att sovmorgon var att glömma. Jag fick visserligen ingen sovmorgon eftersom jag såg mejlet om att det var inställt nu på morgonen men jag är redo för dagen och kan bara avnjuta en timmes powernap innan jag ska cykla till jobbet kl 11. Wihoo! :D Sarat som får sova = Sarat som är lycklig.

Allt för idag, jag hoppas att jag uppdaterar någon mer gång i veckan i alla fall, har ju inte varit min starka sida. SORRY!

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar