onsdag 25 april 2012

Flummigt fnitter

Alla är så söta när dom upptäcker att jag ska flytta in till stan. Mjiiaooow, vi tar det imorn Matildiiis ^^

Annars då, är så sjuuukt trött för att jobbet var kaos. Kaos! Märks att det är löning. Var rätt lugnt under förmiddagen, men sen slog bomben ner vid 17 ungefär. ALLA skulle klippa sig efter jobbet verkade det som. Så glad att jag slutade 19, var väl bäst för alla eftersom min hjärna fick tillfälligt avbrott sista timmen. Ska man sammanfatta kan man säga att det blev en intensiv eftermiddag.

En annan sak, eller snarare två saker som hände under dagen och då givetvis på jobbet är både roliga och sjukt pinsamma. Jag hade ätit lunch, sitter i köket på en stol och vi är några stycken som snackar och skämtar. Trevlig stämning. Min stol känns lite lattjo men jag tänker inte mer på det fören stolen brakar sönder rakt under mig och så sitter jag där på golvet, asgarvar och skäms. Gode Gud. Men det var inte det värsta. Lite senare på dagen kommer en kollega fram till mig och säger att det är ett stort hål i mina leggings. 'Du driver' tänker jag men nej, hon drev inte. Stort förbannat hål i sömmen i röven, sjuuuuuukt pinsamt!!!!! Trodde jag skulle dö flera gånger om, drar ner tröjan så långt jag kan och kutar till GinaTricot för att köpa ett par nya, in på toa och byta fort som fan och be en stilla bön att inte alla i Gränby sett mig flasha lila spets....

När jag ändå pratar kläder, blev ju en tidig morgon idag eftersom BikBok ordnade första tjing för anställda i Forumgallerian att handla på deras 50% rea. Har shoppat loss både toppar, skor och smycken, ska fixa lite bilder senare :) Nu ska det packas grejer till flytten nästa vecka, tjohooo! :D

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar