torsdag 12 april 2012

Storshopping!

Ja, sammanlagt shoppa jag och mamma loss rätt rejält, det blev två nya toppar till mig plus ett gäng strumpor. Strumpor lär vara det mesta dryga köpet. Man vill ändå köpa liite dyrare kvalitet så det inte går hål i tån men det svider så i hjärtat att lägga pengar på nåt som ändå bara är svart och ska smälta in i leggingsen. Nödvändigt ont.

Mintgrön med 3/4 ärm. Har en likadan i mörk orange --> rött. Stilrent och mint är sjukt mycket trend. Nöjd!
Inte helt oväntat hittar jag något på herravdelningen. T-shirt med tryck in my heart och när det är ett tryck av New York har jag haffat galgen innan jag hinner tänka "pris?". Kommer bli shietsnygg med slitna jeans shorts på Peace and Love i sommar. LÄNGTAR!

Allt för mig, blir skype med Jenny mi love, middag och prommis med lilla E. Ciaoo.

1 kommentar:

  1. T-shirten var jätte snygg :) vill oxå shoppa!!

    SvaraRadera