måndag 17 december 2012

Här följer en uppsats

God kväll.

Nu var det ett tag sen jag bloggade men jag skulle ju försöka hålla er uppdaterade så här kommer en liten snabbgenomgång på vad som hänt. Enjoy!

I fredags var det fest med flickorna finaste! Matilda Me Love åkte ju till Thailand på obestämd tid idag och vi skulle ge henne ett värdigt avsked. Det blev himla med drycker, höga klackar, knasiga upptåg och givetvis en utgång! Jag sov hemma hos Emma och vi vaknade strax innan tio på lördagen och mådde som vi förtjänade. Den sedvanliga bakispizzan infann sig efter noga övervägande och jag satte mig på bussen hem. Helgens festligheter var inte slut än!

Igår/lördag (eftersom klockan är över midnatt var det söndag igår, tekniskt sett, vill undvika missförstånd) var det nämligen julbord med jobbet. Wallmans på Saluhallen och jävlar vilken show! Utsökta koreografier till sjukt bra musik och störtsköna sketcher! Att det dessutom förekom lite manlig striptease till Lady Gaga låtar gjorde ju kvällen helt fantastisk! ;) Det var trevlig fest efteråt men eftersom jag var aningens sliten så tog jag 01:30 bussen hem och somnade ovaggad!

Idag/söndag sov jag då till 12:30, åkte sedan Uppsala runt med Lovisa för julklappsshopping och är nästan helt klar. Har en kvar till lillfisen Smilo men det ska vi nog kunna ordna ;) Har dragit hem till mor och far nu lite på impuls, imorn är det jobb igen.

För övrigt har jag läst lite av mina tidigare inlägg där det står saker om att jag skulle söka mäklarutbildning och jobba med djur och jag vet inte allt men det där är förbi. Har haft en helvetes period nu när jag pluggat så vet 100% att det inte blir en mäklarutbildning. Speciellt inte eftersom jag fått förstahandskontrakt på en lägenhet. Jobba med djur, njee, jag skulle älska det men det kommer nog för alltid stanna som en hobby. Just nu vill jag bara bli klar med mina kurser och börja träna igen, få lite struktur i vardagen och må bättre. Både fysiskt och psykiskt. Jag hoppas verkligen på 2013!

Och sist men inte minst till mina läsare. Jag vet ju inte vilka ni är (förutom dom jag känner, typ mamma och pappa, Boman, Sandra, Syrran m.fl.) men när ni kommenterar blir jag helt varm i hjärtat. Genuint glad! Tack! Tack för det snälla och uppmuntrande ni säger, ni ska bara veta vad det betyder! Kärlek till er!

Nu är det dags för mig att svära lite över att jag drack en RedBull så sent (som vanligt) och ta å lägga mig till sängs. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar