måndag 11 februari 2013

Jag kan va sämst

Sämst på att blogga. Hah!
Tänkte bjuda på lite onödigt vetande om min vardag. Sitter på bussen tillbaka från förskolan på landet där jag jobbar. När jag kommer hem ska jag ta fram en fryst matlåda, troligen korvstroganoff. Medan den tinar ska jag skriva några kickass personliga brev för att kasta mig ut i jobbsökarsvängen. Kanske kollar jag på nån intressant utbildning som jag kan drömma om också. Vid kl 18 kommer mamma och pappa förbi en stund och vid kl 19 drar jag till gymmet med Emma. Sjukt beroende av det där stället nu, det bådar gott! Strand 2013, ye!

Om någon har missat det så snöar det sjukt, typ varje dag och blåser gör det också. Och för dom som känner mig så vet ni att jag hatar det. Oh well. Tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar