torsdag 21 februari 2013

Chocken när Matilda kliver in i min lägenhet

:D :D :D

Idag som alla de senaste torsdagarna har jag jobbat på förskolan och stängt kl 17. När jag kom hem lite före 18 var tanken att jag skulle byta om och svepa i mig några kalorier i det hastigaste innan jag och Emma drog till gymmet, men när Emma kommer upp och knackar på så är det Matilda som kliver in i hallen! Tjejen har varit i Thailand typ forever och inte kläckt fram ett pip om att hon har kommit hem, så där stod jag mållös och tjöt som när fjortisarna såg Darin komma ut på scen i Idol. Jävlar vilken lycka! Jag kan ju påstå att det inte blev nåt gym. Däremot laxpasta med spenatsås till middag ;)

 Damn, Matilda är hemma igen, nu kan 2013 börja på riktigt! :D
(p.s. btw. jag vet att jag kommer få höra om bildvalet meeeen jag får ju inte lägga upp nyaaa) 

1 kommentar:

  1. BILDVALET!!! Behöver inte säga mer hahahah. Tur att jag älskar dig ändå!
    Bästa överraskningen jag gjort fick bästa reaktionen. Kärlek <3

    SvaraRadera