fredag 27 december 2013

Mellandagarna

God dag och god fortsättning.

Julen är förbi, nyår nalkas. Jag är sjukt omotiverad på allt och min karl drabbades nog av den spysjukan jag hade i söndags nu inatt. Jag sa åt honom att inte pussa mig men icke! Denna julen har alltså inte varit den bästa då kräksjuka har genomsyrat den men det var i alla fall lugnt och trevligt på julafton och juldagen. Mamma, pappa och mormor kom över till mig, Hampus firade med sin familj och släkt. På juldagen sölade vi ner hela köket med disk och kollade på film hela dagen. Det var mig en sannerligen god jul!

Jag började jobba igår igen och så står jag 10-19 idag. Heldagar är verkligen inte roliga men går an när man har lite käk och snacks och kan skriva ett blogginlägg mellan dammputsningen då och då. Det känns skönt att det är lite lugnare i shoppen igen, det var verkligen extremt före jul! Inte riktigt min melodi med massor av folk och konstant kö men vi var två så det gick ändå bra.

Jag ska nog fortsätta med riktigt arbete en stund, jag har ett omöjligt projekt på g som jag kanske redovisar sen, vi får se! Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar