måndag 3 maj 2010

Gröt...

Är vidrigt trött, men känner för att yttra mig inom något filosofiskt. Pallar inte.

Sitter med ångest upp över öronen för min jävla rapport, orkar verkligen inte sitta och skriva på den nu, men vet att det är nödvändigt. Tur som fan att jag garvade sönder mig i stallet med E och hästarna idag iaf. Pressen börjar stiga lite på mig, men jag måste fan orka!

Allmänna känsloförlopp under dagen har varit intressanta. Tänkte på dig imorse. Var lugn under dagen men såg att du levde nu ikväll igen och fan det är inte bra för mig att veta om du finns eller ej. Känner på mig att jag kommer yttra mig dumt och bara vara "the kid that falls" som P!nk sjunger. Även om jag kan hålla mina känslor i styr för tillfället så är jag ärlig mot mina fans. Jag fällde en del tårar igår kväll innan jag skulle sova. Verkligheten gjorde sig påmind kan man ju säga. Och det känns som att stycken ur den här låttexten skulle kunna vara skrivna från mitt hjärta, faktiskt...


I don't mind it
I don't mind at all
It's like you're the swing set
And I'm the kid that falls

The passion's there
So it's got to be right
Right?

No I don't believe you
When you say don't come around here no more
I won't remind you
You said we wouldn't be apart
No I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to
Not love me at all


I don't mind it
I still don't mind at all
It's like one of those bad dreams
When you can't wake up
Looks like you've given up
You've had enough
But I want more
No I won't stop
'Cause I just know
You'll come around
Right?


No I don't believe you
When you say don't come around here no more
I won't remind you
You said we wouldn't be apart
No I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to
Not love me at all

Just don't stand there and watch me fall

No I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to
Not love me at all

I don't believe you

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar