torsdag 6 maj 2010

Mina idoler, vissa mer seriösa än andra

Anton. Vän till min bror. Bosatt i Canada för tillfället, men har även bott i Australien, Singapore och typ överallt i världen. Cool jävla sate, ska bli som han. Passa på att njuta av min närvaro medan ni kan!Bror och Anton

Lollo. Sån god vän. Hon tillsammans med sin karl Fredrik lever drömmen jag jagar. Lyckliga satar, kärlek till er!
Lulu!

Mamma och pappa. Världens bästa föräldrar, även om jag kan vara ett pubertalt pms-monster och tycka att de är fossiler så är dom grymt värda. Vad dom inte har kämpat igenom, tillsammans och individuellt. Idolstämpel! Kärlek till er!Mor och Far

Lovisa. Min bästa vän. Behövs inte mer motivering än så. Med henne klarar jag allt. Det jag själv inte fixar gör hon. Alltid bäst. Kärlek till dig!Bästa vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar