måndag 17 maj 2010

Obegripligt dravel..

Mööh.. jag blir så matt. Jag är så less på svenska människor!! I största allmänhet. Jag vill bara fly landet! Tack för att man inte fick ett artigt hej tillbaka.. nej men verkligen, tack för att det var för ansträngande för er att öppna munnen och göra ett läte som brukar kallas "hej". Nej men jag bryr mig inte, jag tar inget på allvar längre har jag märkt. Mööh.. Åååh vill bara åka bort, dansa salsa, måla tavlor, äta och dricka gott och umgås med folk som också vill leva livet och inte vara så fruktansvärt bittra. Eller är det jag som är bitter? Jag har så svårt att avgöra för att alla som vill vara bittra får vara det för mig iaf, "det är väl inget mer med det, hon/han kommer över det" brukar jag tänka. Men så fort jag är bitter blir det ett j*vla liv. Minsta irritation, eller det faktum att jag inte pratar lika mycket eller glatt som vanligt nån dag får folk att fråga hur det är. Shit, tack för att ni frågar men allvarligt, ge mig ett break, jag orkar inte prata med alla, jag orkar inte göra allt och jag har aldrig varit så övertygad om att jag är på helt fel plats i detta livet.....

Mööh... ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar