måndag 13 augusti 2012

Bloggar från buss stationen

Kom runt hörnet och ut på gatan där jag väntar på bussen hem, då kööör den!! Fan vad glad jag blev då. Not.

Tar därför dessa 20 min till att blogga, som jag inte gjort på år och dar egentligen. Är inne i ett fantastiskt dåligt blogghumör. Vet inte vad jag ska säga, tycker det känns som att jag inte gör nånting på dagarna och orkar typ inget. Rolig tjej!

I lördags firade vi i alla fall Emma, med dunder och brak! Grillat till middag hemma hos henne, startade upp en förfest och åkte sen in till stan på "fortsättningsfest" innan vi i splittad grupp gick ut till Saluhallen. Roligt som fan hade jag, dansade trots onda fötter (hade mina monsterklackar) och sen tog jag och lilla ärtan E bussen hem halv tre. När jag var hemma insåg jag typ hur full jag blivit, haha! Blev inte för mycket av de goda däremot, hade bara en bra kväll utan missöden! Träffade på min ex-granne Simon också, alltid lika trevligt, även om jag inte minns direkt vad vi pratade om..??

Igår var det jobb och sen stallet. Hästarna var fina och vi hittade en ny liten ridväg, smutt! Idag har jag jobbat, försöker knåpa ihop alla mina tidigare arbeten på papper så jag så småningom kan göra ett cv, men jag blev distraherad av hur roligt jag skrev förr. Så komiskt, jag minns hur jag i USA satt och sa att jag var mycket roligare när jag bloggade förr, nu säger jag samma sak. Intressant. Antingen har jag fått sämre humor nu eller så är jag lika rolig fortfarande. Oh well! Adjö gott folk, ikväll blir det en Wallander film on da television. Ciaoo.

1 kommentar:

  1. hahaha, jag och Emma hade samma uppenbarelse "hur full jag blivit". Sög ju att det blev splittrad grupp, men det är sådant som händer antar jag. Mot oändligheten och vidare!

    SvaraRadera