onsdag 22 augusti 2012

Men snälla

Jag är inte den trevligaste på morgonen om jag inte har sällskap möjligtvis och knappt då heller. Det är väldigt lätt hänt att jag stör mig på det minsta fenomen på morgonen. Som denna morgon när det sitter två killar på en maxålder på 13år och dom fan gapar och snackar så det hörs i hela jävla bussen!! Inte nog med att dom är irriterande med sin ljudnivå, det lilla hopp man hade fått för sig om att män skulle bli bättre när ens dotter (om man nu får en med tanke på utbudet av karlar i min egen generation) ska finna sig en karl är ju släckt som en tioliters hink med vatten över ett värmeljus när man hör VAD dom pratar om....

Men, jag ska inte vara bitter nu, och jag säger ju faktiskt inget högt, så jag ser bara ut som en tjej mycket förälskad i sin iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar