fredag 2 augusti 2013

Snickar Sara

Hej gott folk.

När ni läser rubriken nu tänker ni säkert att jag varit riktigt händig, och det har jag också! Igår jobbade jag i butiken till 15, sen var det dags för den efterlängtade shoppingen av diverse saker som behövde uppdateras och införskaffas på arbetsplatsen. Efter att ha irrat runt boländerna och till slut inhandlat samtliga artiklar skjutsade jag ner allt till butiken och kom hit 08:00 idag för att montera ihop allt. Sagt och gjort, jag kan stolt visa upp mina färdiga verk i form av en barstol, en lådhurts på hjul, en dokumentförvarare och två förvaringsboxar i hårdplast. Det  mest komiska är ju att det lättaste möblerna var det enda jag inte kunde skruva ihop. Jag har för svaga nypor och behöver handskar för att fixa de nya lackborden. Pinsamt men komiskt. Ingen hulk jag inte!

Riktigt impad över mig själv, behöver ingen händig man i arbetet jag inte!

Barstolen KAI från Chilli

Lådhurtsen MICKE från IKEA
Tänk att jag skruvade ihop med hjul och alla skenor till lådorna, se där!

1 kommentar: