söndag 6 juni 2010

Är döende fan.

Har jobbat. På kondiset, asså konstant kö från 10-11 till ca 14.40. Och det skulle göras sallader och pajer och pannkakor och till råga på allt så hade kaffet fått nåt spunk och smakade tydligen vedervärdigt. Och jag stod helt själv. Jag ville springa ut från stället men jag tog mig i piké-kragen och fixade biffen. Jag är bäst. Punkt.

Sitter lite smått apatisk, är så sjukt trött och känner att jag inte riktigt har koll på läget :S Ska bli rätt skönt att åka hem, äta med mamma och pappa och försöka få lite stil på livet igen. Oh ja.

Hahaa måste säga det också, Sandra och Erics katt måste nog vara den sötaste. Hon sitter bredvid tangentbordet och nosar på mina fingrar när jag skriver ^^ Så jävla sööt!

Ahja, ska kila, host och nys på er, jag har katthår i näsan x) ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar