lördag 5 juni 2010

OMG studenten är tagen!!! :D

Detta är galet, bannemig, galet!

Här sitter jag i min Absolut Student t-shirt och äter baguette med crème bonjour ost, fortfarande berusad på gårdagen!! Dagens enda plan är att fräscha till mig och dra ner till stadsparken och käka med Selin, snacka MASSA skit och göra galenskaper. Mer eller mindre, jag ska jobba imorgon. Detta är om sex timmar. Vad fan ska jag gör före dess? Visst jag skulle kunna sova lite till, för tro mig, jag behöver det. Trött som ett djur. Sov 3½ timme före studentdagen och sen var det ju fullt ös fram till 03 inatt. Då började jag känna mig lite trött och jävlig.... :P

Är förjävligt sugen på en pizza, och för att vara nybliven student som festade galet igår har jag förvånansvärt nog pengar till det :P Iofs inte så konstigt när berusningsmedlen inte hamnade på min nota ;) PUSS ciao!


FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!! FY FAN VAD JAG ÄR BRAAAAA!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar