lördag 12 juni 2010

Fler studentbilder! :D

Dagen D! :D

Bror och Mor :)

Lovisa Kattis Sandra Daniel Stefan

:D

FY FAN VAD JAG ÄR BRAAA! :D

Käraste syster!


Far! :)

Bror som filmar allt, suck... :P haha!

För jag har tagit studenten... :D

Alla i klassen har skrivit i min mössa! :D

SELIIIIN! :D

We made it!

För vi har tagit studenten..! :D

STYLIST!


Linn, Matilda och jag, gaah kommer sakna!

Haha, jag och Lovisa kör ett mongogarv :P

Classmates :D

Classmates! :D


FLAK! :D

Frugan och jag, aaw :)

Dags att korka upp!

Och poff! :D

B-Boy and Mooseblood ;D Lovely!

Åka FLAAAK!! Haha, Emil vill inte lämna Selin :P

Stylistklassen, bästa klassen :)

Sara Emma Matilda Sofia


Åååh! :D :D



Bjudningen!

Släkt!

Syskon, älskade syster och bror!

Daniel och morfar

Jag minglar lite med Fredrik, Farbror Tobbe och Mariana

Buffé

Bästa vännen

Jag och morfar


Papput och Bror


Studenttårtan :D





Flickan längtar till sin egen student om två år månne? :P

Haha!



Kattis :)

Presenter!

Kokbok! Nu ska jag bara börja laga mat också :P

Och jag fick en Absolut 100 som jag önskat mig, av Sandra och Eric :D

Haha, undrar vad vi dividerade om här jag och syster :P

Mitt lilla kusinbarn Isa får äran att vara avslutningsbild! :D

Världens största TACK till alla som gjorde min student, familj, släkt och vänner!

1 kommentar:

  1. höhö vågar man kommentera.. :P

    nej men haha älskar bilderna på dig och mig! de är fan lycka! ännu mer lycka på min pojke som inte ville lämna mig! haha sprang efter ett bra tag xD åh underbara dag..

    SvaraRadera