fredag 25 juni 2010

Uppdatering!

Okej, såhär är läget:

Onsdags: ramlade åt fan ner på en grusväg med Hästen och skrapa upp armbågen. Hästen fick sig också en känga men det gick bara bra, vi lever och mår fiiint om man bortser från skubbsåren.

Torsdag: Jobbade som ett djur på dagiset, slutade fem och åkte raka vägen in till stan för att träffa mina godingar, Emma och Matilda :D Köpte med oss mat och fika från Café Linné och satte oss på bryggan i några timmar, och drog sedan till Framfickan för lite chillhäng i kvällssolen, helt jävla fantastiskt! Fler sånna kvällar bums, tack!Emma och Matilda :D :D :D

Lax/Philadephia-foccacia, mums!

Emma på Framfickan, cider i handen, aaaah... ^^

Idag, fredag, midsommarafton: jobbat som ett djur på hemtjänsten men slutade kl 14 så det var rätt chill. Taggade hem, provkörde mormor och morfars feta volvo och höll på att skita på mig. Stor bil säger jag bara! Fixade lite bilder och intyg från dagiset till min ansökan också så jag är på gång, yee! :D Snart får jag klart min ansökan!

Men nu har Syrsan kommit med Eric och Kattis, so I'm off. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar