lördag 31 juli 2010

Dagens uttalande

"Shit! Alkohol gör mig full .. " - Jesper Meyer.

Fantastisk upptäck som jag själv fick erfara igår, blandade känslor. Bjuden på shotts, bjuden på champagne, köpte en liten cosmo och annat smarr på egen hand, ja jävlar. Det är först såhär 5 timmar efter mitt brutala uppvaknande som jag börjar känna mig normal igen. Och angående mitt brutala uppvaknande, jag blev väldigt glad sen av det :)

#1 Det var från Turkiet ^^
#2 Det väckte mig så jag kunde ge katten mat, my god var jag död eller när jag inte vakna av mitt alarm. Stackars Gördis, som väl är så ska jag inte ut nåt mer under min vistelse här så maten kommer komma på rätt tider igen, jag lovar, mjiaow! :)

Aah well, better be going. Over and out. KÖL-PA-DA..! x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar