onsdag 14 juli 2010

Okej

Mina planer på att uppdatera helgen gick väl sådär. Men nu är jag här, yaay! :D

Detta har hänt:
Åkte till Bålsta i fredags och firade Lulu, den underbaraste söta lilla pajen ever! (Har fått för mig att jag ska kalla alla för söta pajer, vet inte varför). Det bjöds på aa, paj (haha) i flera smaker, blåbär, jordgubb och äpple, mums! Till middag, utsökt tacos med massor av utsökta såser! Sarat lycklig ^^ Kubb i massor, snack och skratt i massor, Emma bjöd på en grill-ramling, haha! Shiiit vad jag garva!!! Alltså ska lägga ut den videon, Emma filmar mig när jag ska kasta på kungen, men det går inte riktigt som hon tänkt sig, hahahaa! Videon kommer snart! Avslutade den kvällen i Uppsala med Emma, Matilda, Donny och Per. Det var mest bara sitta kändes det som, alla var sjukt trötta. Men det var trevligt iaf :)

I lördags gjorde jag nåt slags jätteimpulsivt hoppedrag och tåg tåget till Estocolmo och drog på hemmafest med Jasmine och några få bekanta ansikten, för övrigt helt okända men väldigt trevliga människor. Lite alkohol, lite dans, toabesök och sen en blind nattvandring mot ny destination som stavades efterfest men kan såhär i efterhand kallas för depåstopp innan jag och Jasmine drog hem till henne för ett parti Chips&Dip ^^ Mycket trevligt äventyr iaf, gör jag gärna om :D

Söndagen bestod av att vara bakis, trött som ett djur och att känna sig döende i värmen. Puff.. att sen spendera halva dagen på t-bana, tåg och bussar var inte direkt svalkande. Usch nej.. '

Måndag, dejt med Emma från E-berg över en frukost, mycket trevlans!! Vi gör om det snart, du måste prova den där frukosten ;) Styrde dagen med Ello och sen till jobbet. Död.
Tisdag, ringde som en galning till Turkietresor men kom aldrig fram, misstänker att de kopplade mig vidare till rymden eller nåt... haha. Nu är dock det löst, mejl säger jag bara det enda rätta! Jobbade kväll på hemtjänsten och det är knappt nämnvärt.

Idag. Ja jag hade förväntat mig fantastisk vidare värmebölja och att åka till Wik och bada som en liten unge men icke. Jag vaknade till moln och en galet skällande hund. Vi får se vad dagen bjuder helt enkelt. I afton är det iaf Kinamat med Emma Gz innan vi förar med alla våra vackra damer och sen drar ut i dimman på Bj, vi kanske ses? ;)

Langar bilder och videon inom kort, håll utkik! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar