torsdag 15 juli 2010

Spårad natt!

Asså det här är i allra yttersta grad en kväll/natt som är värd att berätta om. Jisses!

Starta med att lämna väskan hemma hos Syrsan och hämta nyckel i samma veva för att sedan träffa Emma på stationen och sätta sig på en kinarestaurang, mycket gött. Käkar, chillar, är anständiga, Emelie kommer och gör oss sällskap allt är awesome. Taggar till Emmas bror för att hämta nyckel nr 2, gör depåstopp vid Kvarnen för godisinköp och slutar så småningom i stadsparken där vi mötte upp med Sandra. Planterade oss mkt graciöst på gräset och korkade upp. Spelade sällskapsspelet Våghals och det finns nästan totalt dokumenterat i videos, det kommer, det kommer ;) Lovar att min blogg kommer explodera av överbelastning x)

Efter våghals drog vi oss vidare till Birger Jarl. Klev in mkt graciöst som trevliga, anständiga flickor, haha skenet bedrar. Var inte mkt folk när vi kom vilket gjorde Emelie lite skitnödig men det ordnade sig, det kom ju gääälet med people sen. En drink hit, en grogg dit, och jag vill minnas att jag i extrema törstbegär svepte en Smirnoff Ice som fick Sandra att tappa hakan. Kan förstå det för seriöst, 33cl sötblaskig kolsyra dricka bara sådär, how did I ever!?!?! :O Halkade även på dansgolvet. Jag skäms inte ofta, men det var pinsamt. Och på nåt vänster lyckades jag börja blöda på knät, I don't get it!?!

Nånstans vid klubbstängning hittar jag Emelie som hookat up med någon gorgeous grabb. Vet inte vad som hände där sen, Emelie you better tell me later ;) Klampar ut från klubben med dunder och brak tillsammans med Sandra och väntar på Emma och Fredrik. Drar runt, mot stationen, jag blir totalt förföljd av random man som talar mycket tvivelaktig svenska/engelska och sen duschar jag och Emma i vattenspridarna på stationen! Störda är vi, ingen tvekan. Drar iaf vidare till stan, det vankas mat, och inte vilken mat som helst, det vankas KEBAB! Toalettbesök, Fredrik bjuder alla bönor på kebabtallrik och det är nu det absolut mest spårade infinner sig. Jag retas med Emma och kastar ett litet pommes med sås på henne (jag vet, sjukt omoget men iaf). Nån minut senare får jag tillbaka en hel jävla kebabremsa totaldränkt i sås rätt i pannan, det sa ba SPLASSK! Bildbevis finns. Alla i totalt asgarv, jag kvävdes helt seriöst. Anyway, de stängde kebabstället så vi gick ut, några meter bort och satte oss och skulle äta. MEN. Mitt och Emmas lilla mattjaffs eskalerade totalt, jag vet inte ens hur det började igen men det fortsatte iaf med att jag och Fredrik kastar massa kebab på varandra och avslutas med att vi båda sular vår tallrik med säkert en fjärdedels kebab kvar rätt på varann. Asså totalt vit av all sås, i ansiktet, på kläderna, på benen, all over!

Mot stationen igen, sitter och smygbadar av fötterna lite i fontänen medan Sandra väntar på sin skjuts hem och taggade själv hem till Syrsan när Sandra hade åkt. Och jag klev rakt in i duschen, skumma tänderna i lite tandkräm (hade ju såklart glömt tandborsten hemma) och däckade på soffan.

Mår betydligt bättre idag än i söndags när jag åkte hem från sthlm, men det kan jag nog tacka kebaben för x) Bilder och videos kommer.

Over and out, KEBAB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar