onsdag 9 maj 2012

Morr..

Börjar dagen som vanligt med att starta datorn och dra igång musiken. Får upp "sorry, this track is not availible offline" på spotify och blir måttligt irriterad när månadens surfhastighetnånting (läste inte så noga) är förbrukad. Skit. Fortsätter dagen med att battla min allergi, blev oavgjort. Går till jobbet och regnet strilar ner. Lugnt, jag har luva på jackan. Börjar svettas som en gris när jag går för att det inte är kallt, men måste fortfarande ha jackan för att inte sabba hår, smink och kläder. Skit. Har för en gångs skull lagt energi på att försöka styla håret men förgäves, ser ändå platt och äckligt ut när jag har stått på jobbet en timme. Skit! Regnet har tilltagit när jag ska ut igen och ner på stan, mina converse läcker in, resultat: sur strumpa. Skiit!!

Summa kardemumma: jag har en skitdag och det syns.

1 kommentar:

  1. Drygt. Jag har oxå jobbat idag... med tygskor och icke vattentät jacka.
    På tal om hår så får du hjälpa mig att tona håret efter den 23/ 5, har nämligen varit hos frisören då :)

    SvaraRadera