måndag 14 maj 2012

Rapport

Ja, då så var det dags.

Till att börja med så är det bildfattigt i bloggen eftersom jag inte kan lägga in några bilder. Minnet är fullt och jag behöver köpa en extern hårddisk som jag för tillfället inte har råd med så ja. Det kommer väl en bildbomb sen nån gång. Beklagar detta.

Angående lördagskvällen.... hahaahaha! Underbar jävla afton var det! Sjukt med folk, alla mina fina vänner, musik, dans dryck, äventyr, nya bekantskaper och bara massa ÖS! Ett oväntat och mindre uppskattat besök tog lite död på festen har jag fått höra, jag hade vid denna tidpunkt redan intagit horisontellt läge, hähä! Men fy fan vad roligt jag, och om jag inte misstar mig, alla andra också hade, det är allt som räknas!

Söndagen spenderade jag följaktligen med grundlig städning av hela lägenheten då samtliga mattor och bordsdukar (även golv och kylskåp) luktade suspekt eller hade kletiga jello-shotsfläckar... Men det gjorde mig inget, jag var lycklig där jag stod och svabbade!

Idag måndag har jag då jobbat som tidigare nämnt. Passat lilla skrutten också, ska passa han igen imorn men inte fören på eftermiddagen, tack och lov för jag kommer fan DÖ om jag inte får sovmorgon snart. Kommer visserligen bli störd i min sömn i natt eftersom lilla Frallan (Lovisa) är ute på skiva och ska dundra in här vid 3-taget inatt. Ja, vad gör man inte.. ;)

Nu ska jag tvätta bort sminkslisket och kolla om det är nåt avsnitt scrubs på TV:n, innan det är bedtime. Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar