onsdag 30 maj 2012

Långpromenad

Starten på mitt "nya, sunda" liv.

Jag vet, det är och förblir en ouppnåelig livsstil att endast äta sunt, aldrig dricka onyttigt och träna eller vardagsmotionera varje dag, men! Med en stundande bikini säsong, midsommar och festivalvecka runt hörnet känns det som att jag vill försöka kravla mig ur träsket av självförakt och ångest över min kropp. I alla fall lite grann. Och jag vet ju precis vad jag ska göra för att uppnå mina mål, har faktiskt redan gjort det förut men då blev jag bara halvfärdig och sen gick allt i stöpet så tillbaka på ruta ett, yay!

Tog som sagt en långpromenad med Emelie nu på kvällen, i över en timme var vi ute! Känner att det är en bra start som inte kommer ge mig träningsvärk bortom allt förstånd imorgon och jag kommer kunna orka fortsätta röra på fläsket. Bra plan!

Nu ska jag förmodligen somna framför en film i soffan, eller blir det kanske scrubs? Tror det börjar 23:10, hmmm.. Nåväl. Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar