tisdag 22 maj 2012

Som vanligt

Jobb igen! Men det börjar kännas okej nu, nu när jag bara har två dagar kvar, tss! ;) man vänjer sig förvånansvärt fort vid att jobba varje dag tycker jag. Nåväl.

Jag har läst ut min bok om Lady Gaga häromdagen. Det visade sig att jag hade typ 2 sidor kvar. Jag är ingen direkt bokmal men om det är en rolig bok om en knasig vardag hos en vanlig människa så kan jag sträckläsa, i dygn! Den bok jag har börjat på nu är en sådan bok, jag har läst 4 kapitel och lovordar den redan! Var fast efter en sida! Boken heter "Mitt nya jag" och är pocket av Sophie Kinsella, som även skrivit boken "Mina hemligheter" som jag läst två gånger och skulle kunna läsa två gånger om igen! Hon skapar karaktärer som skulle kunna vara jag, som har samma problem som jag har då och då och som bara är helt underbara. Så ska ni ha underhållande läsning ska ni haffa en bok av Sophie Kinsella, grym författare!

Boken ser ut såhär förresten :) finns nog lite varstans, jag köpte den på Maxi :) ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar