onsdag 5 september 2012

Jävlar vad kallt

Står vid kylen på coops grönsaksavdeling, fryser sönder. Är med lilla ärtan och hennes mamma när dom handlar, känner mig som en bortskämd snorunge som knappar med på min iPhone.. När jag kommer hem sen är det dags att sätta igång med det där bröllops programmet som skulle varit färdigt förra veckan typ.. Kuul!

Något annat kul idag var att jag och ärtan gick på stan, jag fick lite vägledning och ska skicka in ansökningar på att plugga matte B och engelska B, däremot kommer jag troligtvis inte kunna börja utbildningen fören nästa höst och att jag kanske måste flytta till Malmö eller Luleå... och utbildningen är 3 år.. Ingenting var som jag trodde men oh well!! Det stör mig inte lika mycket som att jag måste läsa matte C också, hemska tanke! Men det ska nog gå, ärtan får vara min lärare ^^

Nu är vi på rull hem, jag tänker sova lite i bilen tror jag, ciiaoo :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar