onsdag 19 september 2012

Snygg avsittning!

Hej hej, hemskt mycket hej!

Varit ledig idag, så vi åkte till stallet. Hästarna var leriga men fina till ritt, min lilla räka gick först så mycket att hon till slut var tvungen att bli asrädd för två rådjur som hoppade runt lite för nära... Resultat: hon vänder helt om åt vänster, fort som fan på minimal yta och 1 sekund senare satt jag i ett dike. Jag skulle geee för att få se den avramlingen på film, för det kändes så jävla kul. Jag stod liksom i höger stigbygel med vänster ben rakt över sadeln och armarna rakt ut i luften i en enda svepande rörelse. Sen hittade gravitationen mig, och bums satt jag rakt på arlset. Komiskt!

Imorn är det jobb igen, klockan är sent och jag måste gå ut sista svängen med lilla djuret. Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar