fredag 26 oktober 2012

Komplimang och annonsmaking

Idag kom ett gäng på ca 6 killar i min ålder in på salongen för att vara moraliskt stöd åt "den tuffa killen" när han gjorde hål i örat. Komiskt och lite pinsamt som jag alltid tycker det är när killar tror att dom är så jävla balla bara för att dom sätter ett stift genom örat. Men jaja. När denna gängledare sen sitter i stolen och jag ska kolla att örhängena (ja, plural) sitter jämnt kommer ju detta avskyvärda pinsamma ögonblick då jag står framför och bara glor typ, varpå gängledaren säger så snällt "vilka fina ögon du har :)" Att det sen sa "opa gangnam style" i hans mobil för att han fick sms eller nåt var ju bara komiskt! Jag vet inte vem som skämdes mest. Det hela slutade i alla fall med att tre av sex killar tog hål i örat, GANGNAM STYLE! Haha, jag dör..

Sitter för tillfället med ett annons jobb från helvetet när det program som jag laddade ner på nåt jävla vis misslyckades efter 20 minuters väntan. YAY! Inte alls dampad nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar