tisdag 23 oktober 2012

Ny dag

Nya tag. Igår var jag jävligt trött hela dagen, en förkylning ligger och äcklar sig i halsen men vill såklart inte bryta ut helt som vanligt så man faktiskt kan vara hemma från jobb och aktiviteter och bli frisk. Life. Gick även på introkurs på hermods, skolan jag ska plugga genom. Var väl rätt så intressant, nu börjar jakten på kurslitteratur och den 5 november börjas det! Blandade känslor men oh well. Life.

Idag ska jag jobba men börjar inte fören 14:30 så fick chans till en underbar sovmorgon! När man har sovmorgon är det så tydligt hur mycket sömn man behöver i ett svep för att bli riktigt pigg och klar, i både kroppen och i knoppen. Innan jobbet ska jag nog bara hinna med en pw, eller promenad i alla fall, får se vad halv-förkylningen säger. Ut och gå ska jag i alla fall.

Till nåt som inte har med nåt att göra. Igår saknade jag dig väldigt mycket. Satt och funderade på om jag borde byta profilbild på Facebook för det har ju faktiskt gått över tre månader nu men jag var inte redo. Jag bytte ändå, till något ännu tydligare. Jag går liksom runt och väntar. Väntar på att du ska komma tillbaka nån gång, varför kommer du aldrig tillbaka?!? Sen så påminner man sig om att du inte kan komma och hälsa på igen hur gärna du än vill, utan att jag får vackert vänta tills det är min tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar