tisdag 9 oktober 2012

SHUUZ!

M-m, jag måste släppa taget om två par heels som jag köpt en gång för länge sen av den enkla anledningen att de är förstora. När jag startade min shoppaholic karriär kunde jag ibland köpa skor jag inte riiiiktigt kunde ha hundra procent, i tron på att jag skulle.. ja inte vet jag, växa i dom kanske. Aaanyway, skorna är i alla fall båda bara använda en gång eftersom jag inte kunde ha dom, obviously och i väldigt bra skick. Mer detaljer under varje bild, enjoy!

 Svarta peeptoe pumps. Klassisk modell, storlek 39-40 från märket Mixx Shuz som jag köpte i USA i störtpanik inför en utekväll. Snygg detalj på klacken! Använde som sagt en gång inne på klubben och sen aldrig igen. Skorna är så kallat "man made" så alltså handgjorda och i mycket bra kvalitet. 
Pris: 350.- prutat och klart.


 Brun-svarta remsandaletter i storlek 39, märket VOX. Snygga och lite exotiska, har räknats till kategorin impulsköp för mig. Dessa också använda endast en gång och aldrig igen, däremot är kvaliteten liite sådär så dessa raringar blev lite mer slitna men absolut fortfarande bra skick med hela spännen och en hel och fin klack. Pris: 250.-


Om ni är intresserade så lämna en kommentar eller mejla mig på sara.tallroth@gmail.com så diskuterar vi fram en bra affär :) Ciaoo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar