tisdag 7 juli 2009

Ännu en lång dag förbi

Oh fyy, vilken dag!

Startade med att jag ville sova mer, men var så illa tvungen att pallra mig upp, sticka in till stan och göra ärenden åt mamma, vidare till jobbet, det blev svettigt att gå fort, hade för mkt kläder, jobbade 5 timmar, svullade som ett djur på bussen hem, in i lyan och sätta igång att städa det första jag gjorde, dammsuga, skura toaletter, skaka mattor och nuuu, kan jag äntligen sitta och andas ut. Men bara till klockan 21.20 för då ska jag och Ello ner till badet och simma några vändor. Behöver det, har blivit så jeevla tjock på jobbet, bra att det är min sista vecka nu, annars skulle jag rulla! :O

Ser för övrigt inte alls fram emot resten av den här veckan:
  • Imorgon: Bada Hazel på förmiddan, jobba, träffa danska släktingar? Hästen.
  • Torsdag: Jobba, manikyr på mamma och mig själv, något mer inför bröllopet
  • Fredag: Hjälpa mamma med alla blommor, jobba, hjälpa pappa med mat och sånt till bröllopet
  • Lördag: Hej och hå, brorsan gifter sig! :O Ska sminka och göra håret på mamma, hjälpa till med alla förberedelser, vara god gäst, hjälpa till i kyrkan, stå i baren och låsa lokalen när alla har gått.
  • Söndag: Sova... hjälpa till med att köra allt från lokalen och städa det sista.
Säger bara hej vilket långt inlägg det blev och typ, ta mig till måndag, NU! xO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar