fredag 31 juli 2009

God morgon :)

Sitter här vid min stationära (that's right, nu vet ni en mer sak om mig ;) dator och håller på med min dagliga datorrutin.

I natt/tidigt i morse åkte mamma och pappa iväg och lämnade mig åt mitt öde :O Nej skojja bara, dom åker ner till stugan i Danmark i 1½ vecka eller nåt sånt och då ska jag bo själv. Ska bli skönt, lite creepy kanske i vårat stora hus men skönt.

Har i nyligaste nu ätit frukost och ska väl snart svida om. Funderar på att göra nån cool sminkning som tidsfördriv innan jag ringer Ello och bestämmer när vi ska åka till stallet. That's right igen, jag ska få rida idag! :D Sprang nyss och skällde lite på vovven för att hon var lite busig och jag kunde springa utan att svanskotan gjorde ont! Haha, bragd! :D'

Nee nu skäller hon igen och gör mig galen! Kommer bli en skön tid framöver...
p u s s .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar