söndag 12 juli 2009

Såhär dagen efter bröllopet ..

Det var så jävla fint, jag grinade så fort tillfälle gavs :')

Helt sjukt, men ååh, så fint jag .., gaah.. har nästan inga ord. Det var i alla fall vigsel i kyrkan här där vi bor och sedan middag och fest i en lokal här på landet också. Allt var mycket fint, middagen var en utsökt buffé och självklart bröllopstårta (Helt ljuvligt god, ska tilläggas). Det hölls tal, jag som inte är någon vidare talare ställde mig rakt upp och ner och sjöng Stand By Me (en av Stefans favoritlåtar) utan musik eller något inför hela salen (vart fan fick jag det modet ifrån?).

Efter middag och tårta röjde vi salen och det blev party, jag var bartender/dansgolvs-"kom-igen-nu"-are och även lite ordningsFia, hjälpte till med det mesta ^^ Fan vilken lyckad kväll! :D Bilder nu då :)

Efter kyrkan, vi väntar på brudparet

Och vi väntar...

"Nu kommer dom"

:D <3

Nygiftas skål! :D <3

Tårta efter middagen :)

:) <3

Cut the cake together :') <3

:') <3

Aaah, min bit ^^



Sjunger en sång om sig själva som värdparet skrev ^^ komiskt! :P

Bruden, jag och brudgummen :)

Jag jobbade mig svettig i baren, oyeah xD

Katarina och Stefan Tallroth
11:e juli 2009
<3

1 kommentar: