onsdag 22 juli 2009

God morgon

Eller god förmiddag ^^

Sitter och tänker lite på mitt huvud och på hur länge det kommer snurra till lite random helt plötsligt. Det är ganska drygt, men jag börjar vänja mig. Det kan ju ta upp till 3-4 veckor innan det är helt borta :O

Ska straxt fixa till mig en smula, ska in till stan och möta Annie på stationen och chilla lite bland affärerna på gågatan och snacka skit innan vi åker hem till mig, ska bli fett med mys, det har hänt mycket sen vi sågs sist, vi behöver verkligen talas vid! <3 style="text-align: center;">Fanns ju ingen bild på bara mig och Annie! :O Skamligt! Men att ha en liten Baby-B bredvid sig är inte så tokigt ;) Jag och Annie på var sida om Emlan, ignorera att jag ser ut som en retardad hamster är ni söta ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar