tisdag 21 juli 2009

Hello dear readers ^^

Hjärnskakningen känns mycket bättre idag igen, då den knappt känns, men det har snurrat till rejält ibland :O Tur att man har haft starka Kex (Brorsan/Emil/Chemiiil) med sig halva dagen ^^

Träffade som sagt brorsan (Kex) och Selin mitt gull över en kopp te och annat promenadande som stundtals blev för mycket för mitt huvud *snurrsnurr*. Övergav dom åt sitt öde på eftermiddan för att mysa över en fika med gamla godingar Jessica och Anna, mycket trevligt, tack för idag vänner :) <3

Sitter för tillfället och planerar morgondagen, ska bjuda hit Pärlan Annie från Estocolmo, vi ska chilla och snacka skit, lovely ^^ Det för mig vidare till att jag verkligen (verkligen) behöver städa mitt rum :O Better be going, so long!

p u s s .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar