söndag 23 augusti 2009

Hola! Qué hay?

Ja dags att värma upp spanskan lite nu för om 1½ fakking dag åker jag till MAGALUUUF! :D

Sjukligt härligt! Sitter just nu hemma hos E, snyltar på hennes dator och internet eftersom mitt internet lagt av, jävla skit! Så detta inlägget bli förmodligen det sista innan jag åker, njut mina vänner.. ;)

Jobbade på hemtjänsten, försov mig 50 minuter så mamma fick skjutsa in mig till stan så jag kom i tid iaf, tack mamma <3 Fick hjälp denna gång med att ordna raden så jag slapp ha panikångest och jag jag fick den suraste tanten att skratta, hah!
b r a g d !

Men nu ni, ska jag vara social med E, hon verkar allmänt trött(?) och gnällig på mig ^^ Love her, vi ska nog göra lite yoga, yeehaw.

Puss mina vänner, vi ses om dryga veckan, don't wait up ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar