onsdag 19 augusti 2009

Sista dagen på sommarlovet

Jag tänkte leka lite Rix MorgonZoo och hissa och dissa händelser på sommarlovet. Ready? Here it comes:


Hissa!
  1. "Rullsand tur och retur på moped" - det var äventyr, det var grymt, och det var så jävla roligt!
  2. "Grill- och groggafton" - asså en av de roligaste kvällarna på hela lovet, jag lovar!
  3. "Jobb" - jag fick nytt! Det är sjukt awesome!

Dissa..
  1. "Vädret" - det riktigt härliga högtrycket svepte över Uppsala när jag var instängd på jobbet, och resten var ju bara allmänt pms:igt och halvtaskigt..
  2. "Avramlingen" - kan ju knappast säga att jag hurrade när jag ramlade av hästen och fick hjärnskakning..
  3. "Igår" - var en konstig dag på alla sätt, och jag fick information jag verkligen kunde ha varit utan..

Sen har ju givetvis andra saker på lovet varit underbara som typ midsommarafton och Grönan, och självklart har det förekommit några fler missöden, men det här har jag lagt vikt på :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar