söndag 2 augusti 2009

Igår kväll/natt hahhaahaa! xD

Fy fan vad komiskt, mitt lilla fylle-inlägg sa det mesta, här kommer bilderna xD

SELIN i köket, preppar lite fooood ^^

ELLO vid grillen!

Hehehehee, grillkungen jag själv tände upp ^^ *stolt* grovt manlig

Selin och EMIL! Grillmasters ^^

Tjejer som käkar (Y)

Gutt!

Babes, Selin ser ut som en fisk xD

Rökpaus efter maten

Taggad inför ölspelet med groggar.. groggspelet?

P U S S !

Groggspelet utomhus ;)

ANNIE!!! Vällingby har ärrat mig!!!!!! xD hahahahaa!

Ellos drink Ello:

4 cl vodka
Fyll upp till hälften med apelsinjuice
Fyll resten med lika delar Fanta Exotic och Cola
Toppa med is

(Y)

Smakar fiiiint

Emils dumma regel: ligga på golvet varje gång man drack! xD

Ölspelet inne ^^ Min regel: tåhävningar på varje klunk xD

Taggade! Min vidriga dryck, syns va?

Chemiiiil taggad ;D

Ello hjärtat, what now? xD

Men hej, här var man bäng och redig xD bjuder på den bilden

xD

Tupering! VÄLLINGBYYYYYYY! xD kan jag sluta eller?

Men busig ;D

Emil: "Men vad fan är det där för Flintstone!? :O

ÖÖS!

Dans, yee! :D


Mera dans, yee :D

Ojoj, vi däckar :O

Helt upp och ner, gud naatt ^^ :*


Ny dag, Emil mådde fiiint

Haha, snygga, lite stek i mina brills ;P

Själv var jag redigt risig och kände nästan för att spy i en buske när jag gick ut med vovven kl 9... (bjuder på bilden)

Haha! Fina små meddelanden till mina föräldrar xD

Jaja, det var en sjukt värd afton, kan göras om tycker jag :D <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar