tisdag 11 augusti 2009

Svar på frågan..

..vart jag fick jobb?

Yes, jag fick jobb på Luthagen Hemvård. Närmare beskrivning hemtjänst för äldre eller på annat sätt hindrade personer. Jag kommer göra insatser i folks liv, känns bra.

Har precis tryckt i mig en frukost, ska börja göra mig i ordning snart, jag har en dejt med Baby-B idag :D Vi ska gå till sjukan och ge mig en spruta, haha! Men sen ska vi umgås som vanliga vänner ^^

För att hoppa till något heeelt annat tänkte jag ha en liten frågestund, det verkar vara en sådan trend bland bloggarna nu för tiden, varför inte haka på, det är ju knappast som att den inte passar min stil. Så fråga på, och det här är ju då främst riktat till Dig, ja juste, Du där på andra sidan skärmen som inte redan känner mig, ask me anything!

p u s s .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar