tisdag 1 september 2009

And I'm back!

Syrsan har de bilder som togs, mina slyna till kamera gick sönder... -.- Nåväl, Mallorca i en hög väl valda ord och uttryck:

ALLMÄNT: Sol, värme, hav, bad och svettas som en gris ofc ;)
PARTY: 2liters kanna cocktail 15 €, krogar som Alexandra, Revolution och Grabbarna Grus.
FOLKET: Britterna i mitt stora feta röda hjärta <3 Pojkarna från Götet xD, störda jävlar!
BUS: Nattliga bad och laglösa fanskap!
FAVORIT: Pojke från England <3
UTTRYCK: "You showed him" "Grab a Goose" "Jag kan inte ens förklara varför jag är här och himlen är där"

Älska denna veckan.. totalt!
g o d n a t t . p u s s .

3 kommentarer:

  1. du är tillbaka!!!!! jag sunger fan snart hallelujahkören! BABY!!! jag har saknat dig :D

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha en Saaaam!!! :O Glad att du är tillbaka :)

    SvaraRadera
  3. "you showed him", kommer aldrig glömma det :)shit d var en bra resa trotts mina skavsår i dåliga ekonomiflipp,Hehehe

    SvaraRadera