måndag 14 september 2009

Innan jag sussar ^^

SENASTE

1. Kompisen du träffade: Ello! <3

2. Personen du pratade I telefon med: Sandra i Fr3

3. Du fick SMS av: Sara

4. Du kramade: Ello

IDAG

5. Kläder: underkläder, svarta byxor, svart linne, top/tröja/blus?? storkofta

6. Bättre än igår: hm, jo då

7. Är det: Måndag

8. Planer: Sova, klockan är ju 23:19 :O

9. Något tråkigt som händer imorgon: Njee, tror inte det va?

FAVORIT

10. Nummer: 12

11. Färg: grönt, mörklila

12. Årstid: SUMMER!

13. Saknar du någon?: ja

14. Humör för tillfället?: tröööööttma

FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde I morse?: Gick ut med Hazel

16. Vad åt du sist?: Äppelpaj

17. Vad irriterar du dig på?: struntsaker

18. Tror du på distansförållanden?: med rätt person, på rätt distans

19. Vem tänker du på just nu?: Två st handjur

20. Tror du att personen tänker på dig med?: nej

21. Vart reste du sist?: MAGALUUUUUUF!!!! :D <3

22. Vad gjorde du igår kväll?: Jobbade

23. Liknar du din mamma eller pappa?: mami, som ett blåbär

24. Ler du ofta?: Hah, jaa

25. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: alltid

26. I vems säng sov du i igår natt?: min

27. Vilken färg har din tröja?: Grön

SORG

28. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja

39. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja

30. Gråter du när du skadar dig?: om det gör ont och jag inte drabbats av chock eller nåt


GLÄDJE

31. Är du en glad person?: jo men visst

32. Vad gör dig glad?: kompisarna, hästen, familjen, Vänner

33. Önskar du att du var lyckligare?: ibland

34. Är lycka överskattat?: nej

35. Kan musik göra dig glad?: Ja, alltid!

KÄRLEK

36. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja

37. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja

38. Senaste förhållandet: haha!

49. Är du nöjd med det?: haha nej!

40. Är du kär?: nej

HAT

41. Vem hatar du verkligen?: ingen

42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: nej

43. Är du en mobbare?: haha lätt! skjj!

44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: ja

45. Har du blivit sviken någon gång?: lots

SKOLAN

46. Gillar du skolan?: Förvånansvärt ja

47. Favoritämne?: hmmm.... jag tycker rätt bra om de flesta ämnena förutom Naturkunskap =/

48. Värsta ämne : ah, okej, Naturkunskap då

49. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Hmm, njee, det är typ lika, fast utbudet på flingor var bättre på Linné

1 kommentar:

  1. svar på Nu är de mina!: hoppas det, du får kanske se mig i dem i morron ;)

    SvaraRadera