fredag 11 september 2009

Sjuk, skiv-samtal och huvudvärk...

Ja fy fan, för tillfället är jag nästan bitter, men det är huvudvärken som gjört :(

Började 8.30 idag, näringslära och sen hantverk, båda gick bra förutom min groteska hostattack på HNT :O Trodde att jag seriöst skulle vomera... Nåväl, ingen skada skedd, jag fick en manikyr av Emelie och sen fixade jag till hennes ögonfransar och ögonbryn, en trevlig dag.

Kom hem och satte igång att ringa samtal hit och dit och överallt angående studentskivan i vår. Jag tycker inget speciellt längre, blir nog bra oavsett vad. Annars får man väl se till att göra det bästa av det helt enkelt.

Denna afton ska vara lugn, jag ska äta en god middag, svepa en hel del honungsvatten och andra kurer för att bota min förkylning. Det blir väl godsaker i soffan framför ett gäng vänner-avsnitt skulle jag tro ^^

Nu mina raringar, ska jag göra nåt vettigt. Ha det gött!
p u s s . d a r l i n ' s .

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig kväll! :) Min kväll blir ungefär likadan, jag är också sjuk och ska vara hemma! Krya på dig! ^^

    SvaraRadera