lördag 26 september 2009

Oh here min jävla gud :O

Gårkvällen var helt madda fakking underbar! :D

Har nog aldrig haft en så skön utekväll! Jag och Emlan kom till sthlm på dan, shoppade loss, for hem till Annie och festligheterna kunde börja! Det dracks vin som smakade skit :O och sedan tog man tåget till city för att möta pojkarna och gå till Retro. Ett mysigt ställe, minus dock för att det inte fanns garderob eller dansgolv :O Jag var riktigt taggad på att äga golvet med Bee. Nåväl, satt och förde trevliga konversationer med en trevlig ung mans hand på mitt lår medan jag sippade förföriskt på en "sex on the beach" som jag inte betalat själv.... ;)

Aftonen avslutades med en cheeseburgare på Donken och sedan med mysig dimma i trevlig ung mans armar som jag blev brutalt urdragen ur när tåget kom :O Nåväl, smällar man får ta ;)

Hur var eran kväll, gott folk? :)
p u s s .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar