torsdag 10 september 2009

Sött, surt, salt, svårt ?

Hade ingen annan fantasi till rubrik ^^

Sitter hos Syrsan och myser, eller försöker rättare sagt läka min fakking förkylning. Vet inte hur det går med den saken men jag känner mig inte sämre iaf, bra det.

Har laddat upp lite pic's från Magaluf på Nyllet nu (Facebook alltså) så vänner är välkomna att kika och njuta av den spanska värmen och det härliga nattlivet på ön alla älskar. Bjuder på en eller två söta här, men sen pallar nog inte nacken med mer, har suttit som en röv framför datorn i år nu!






Det var nog det härligaste, mest spårade jag nånsin varit med om, och värre ska det bli! ;D

Nu pysslar Syrsan med lite lunch, gooott, jag är hungrig! Ska på möte om studentskiva kl 16 i eftermiddag och är även officiellt "skiv-ansvarig" (???) eller nåt, känns ganska lagom taggat just nu men det blir säkert strålande! *använder ett överdrivet överoptimistiskt tonfall*

p u s s .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar