fredag 1 juni 2012

Ja jag kan surfa igen!

Tro det eller ej men jag lyckades överskrida min fria surf för maj månad i tisdags. Men nu är det första juni och jag kan återigen sköta allt från min snygg Lars, min iPhone.

Jag vaknade imorse pigg som en liten lärka och hade en mycket harmonisk morgon tills jag insåg att Lovisa har min cykelnyckel... Hade ingen tid att gå eller vänta på en buss så fick ta bilen och punga ut 100 kr parkering, och då måste jag ändå köra tillbaka bilen på min lunch. Såå förbannad onödig utgift och jag gick från att vara pigg lärka till argt bi.

Nu har mamma kommit förbi butiken och muntrat upp mig, och så gick hon och köpte en klocka till mig som jag spanat lite på. Haha, nu har jag också tiden på armen ;)

P.s. Checka mina maffiga bryn idag, måste sett lagom förbannad ut när jag stormade fram på gatorna, tss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar