fredag 30 november 2012

Dafaq

Alltså det finns många saker jag skyr som pesten och en av dessa är att springa ikapp bussar. Där gick jag i uppförsbacke längs Vaksalagatan och kånkade på väska och TUNG kasse shampoon till folket söder över och ser 111:an till min stora förfäran rulla in i korsningen. Tack och lov var det rött, men det var fan ett par dödens minuter jag spenderade med att springa så fort mina jobbtrötta ben och taskiga kondis förmådde bort mot närmaste busshållplats. Hade jag inte hunnit med den bussen hade jag nog försvunnit i explosionen av mitt eget raseriutbrott. Jag behöver semester.. Ska tilläggas att den lilla springturen lockade tillbaka min hosta som jag äntligen hade blivit av med.. fml..

Denna afton ska jag således spendera med att plugga lite engelska. Jag hoppas det är lätt som en plätt för hjärnkontoret går enbart på den sista energin av min Redbull jag drack för en stund sen. Wish me luck!

Adjö.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar