onsdag 28 november 2012

Hoho!

Gjorde precis ett engelskaprov på webben, 13 minuter och alla rätt. Kan ju inte påstå att engelskan är något problem precis, knack-knack, ta i trä!

Matten  däremot ger mig fan hjärnblödning snart. Huuuuh... :( Blir verkligen ledsen på det ämnet men ska börja med en ny men välbeprövad strategi: när det inte funkar, slå igen boken och låt pappa läsa alla exempel för dig. Det brukar resultera i att jag tänker för det första rätt och för det andra ungefär dubblet så snabbt. Don't ask...

Aaaaanyway, idag jobbade jag på dagis här i stan. Allt gick väl, kidsen gillar mig och jag gillar dom. Win, win. På bussen hem satt jag och sov. Svinmycket folk på och dom stod i gången men jag satt och nicka från rondellen efter tunabackar ända hem till Bälinge. Jag fattade det rätta beslutet att ta en timmes powernap och kröp till kojs direkt när jag kom hem, fy satan så skönt! I heart powernaps! Imorn ska vi till stallet och djuren igen, plugg som vanligt efter det och sen ska jag hämta lilla Smiiilo på dagis, makes me happy :)

Avrundar, adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar