söndag 25 november 2012

Kick back

Har jobbat och pluggat som en vansinnig hela veckan, idag hade jag en ledig dag och blev klar med mitt Engelska uppdrag 2. SKÖNT!

Var i stallet på förmiddagen och hade sjuka frustrationer, men hästa gick fint framåt och då blev jag lite lyckligare. Möch löve. Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 02:30 something something. Ska vara ädel fyllechaffis idag och plocka upp en kollega + eventuell väninna till henne och ge skjuts hem. Så jävla sjyst jag är, borde fan få medalj. Tills dess ska jag kicka back med tända ljus, julmusik och en inredningstidning. Har medvetet glömt att meddela att jag har hittat eget boende. Från och med januari bor jag i stan igen i min alldeles egna lägenhet! :D Köpte min nya 140cm säng idag och längtar så jävla hårt till den 2a januari! Flytt flytt!

Nu; kick back. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar