måndag 12 november 2012

Mattehat

Mhm... min far kunde inte heller förstå sig på matteproblemen som handlar om ekvationer med nämnare i min bok så imorn vänder jag mig till lilla Kotte Grön, hon har ju fan läst matte D inte alltför längesen, hon borde ju kunna förklara det där för mig.

Då den här dagen är förbi tänkte jag bara snabbt säga att den innehöll träning, sova och träffa Emma och Matilda för en fönstershopping date på Ikea. Annorlunda och asmysigt, det skall göras om! Om jag raskt går vidare till morgondagen så kommer den innehålla träning (07:00 är det PW-time!), matematik i det oändliga inklusive mattetest och matteprov och om jag har tur kanske jag hinner förbi Syrsan och Smilo en stund på eftermiddagen, vi får hoppas!

Nu ska jag bums i säng, hjärnkontoret har lagt sista handen vid dagens dagsverke! Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar